Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spak se po víc než deseti letech vrací do televize

Kampaň, která poběží od konce března, navazuje na ikonický claim „Spak má šmak“, ale dává si za cíl značku omladit a připomenout těm, kteří na ni od devadesátých let zapomněli.

Hlavním hrdinou kampaně je zakladatel a majitel společnosti, rakouský podnikatel Hans Peter Spak, který byl vůbec prvním zahraničním investorem v porevolučním Československu. Značka má svůj hlavní provoz v šumavské Sušici, kromě vlajkového produktu – kečupu a jeho ochucených variant – vyrábí i dresinky, omáčky, majonézy, hořčice a křeny ve skle.

Spak plánuje aktivity na období jaro-podzim, televizní spot v létě doplní série digitálních aktivit, eventů, pan Spak se objeví i na POS materiálech. Kampaň připravila agentura Kaspen/Jung von Matt, TV spot vznikl v produkci Bistro Films v režii Jamese Pilkingtona. PR má na starosti agentura Doblogoo, média nakupuje PHD.

Reklama
ČEZ

Spotřebitelské povědomí o značce Spak v 90. letech bylo díky prvním reklamám velmi silné, poté ji však zastínila dravější značka Heinz (Kraft Heinz), z tuzemských výrobců konkuruje Spaku ještě Otma (Hamé).

Hans Peter Spak, člen staré rakouské lahůdkářské rodiny, vystupuje v nové kampani osobně jako garant toho, že Spak má šmak.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)