Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pivovar Skol nechal ženy předělat sexistické reklamy, které v minulosti používal

Nejpopulárnější brazilský pivovar Skol se rozhodl vyrovnat se svou minulostí a požádal šestici výtvarnic, aby přemalovaly sexistické reklamy, které kdysi používal. „Ano, tyto vizuály jsou součástí naší minulosti… Ale svět se změnil a Skol s ním. A dnes už nás nereprezentují,“ uvedl Skol ke svému projektu Reposter, který pro něj připravila přední brazilská agentura F/Nazca Saatchi & Saatchi.

V jeho rámci Skol nejprve připomněl své staré reklamy, na kterých je pivo – jak v tomto segmentu bylo obvyklé – prezentováno pomocí polonahých žen. Pak je dal k dispozici šesti výtvarnicím, které je přemalovaly tak, aby reprezentovaly současnější přístup k použití genderu v reklamě.

Projekt už pochválil americký týdeník Adweek. MAM si taky myslí, že otevřený přístup původně nizozemské pivní značky si zaslouží pochvalu a brazilské reklamě z festivalu Cannes Lions možná přinese nějaké to další ocenění.

Reklama
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)