Nejpopulárnější brazilský pivovar Skol se rozhodl vyrovnat se svou minulostí a požádal šestici výtvarnic, aby přemalovaly sexistické reklamy, které kdysi používal. „Ano, tyto vizuály jsou součástí naší minulosti… Ale svět se změnil a Skol s ním. A dnes už nás nereprezentují,“ uvedl Skol ke svému projektu Reposter, který pro něj připravila přední brazilská agentura F/Nazca Saatchi & Saatchi.
V jeho rámci Skol nejprve připomněl své staré reklamy, na kterých je pivo – jak v tomto segmentu bylo obvyklé – prezentováno pomocí polonahých žen. Pak je dal k dispozici šesti výtvarnicím, které je přemalovaly tak, aby reprezentovaly současnější přístup k použití genderu v reklamě.
Projekt už pochválil americký týdeník Adweek. MAM si taky myslí, že otevřený přístup původně nizozemské pivní značky si zaslouží pochvalu a brazilské reklamě z festivalu Cannes Lions možná přinese nějaké to další ocenění.