Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O2 spustilo bezplatnou televizi. Exkluzivní obsah si ale diváci budou dál platit

Společnost O2 spustila 5. března bezplatnou televizní stanici v pozemním digitálním vysílání. Nese název O2 TV Free a její program tvoří sportovní pořady a přenosy. Zájemci ji naladí v Multiplexu 4. „Je to velký den, ke kterému jsme směřovali šest měsíců,“ prohlásil ředitel O2 TV David Duroň.

Bezplatné vysílání běží ve standardním rozlišení. „Dva a půl milionu domácností, které dnes ještě nemají žádnou placenou službu a používají terestrické vysílání, si může naladit náš kanál,“ vysvětloval Duroň. Program totiž půjde z větší části sledovat i bez internetové přípojky.

Momentálně běží vysílání bez jakýchkoliv poplatků. Ale po 21. březnu se obsah těch nejzajímavějších přenosů, jako jsou živé tenisové zápasy a fotbalová utkání, symbolicky zpoplatní. K jeho odemknutí bude potřeba mít televizi s podporou hybridního vysílání HbbTV a internetovým připojením. Do 3. dubna bude denní poplatek za exkluzivní obsah činit symbolickou jednu korunu denně. Následně se sledování exkluzivních programů zdraží na 69 korun za každých 24 hodin. Za poplatek budou mít lidé k dispozici všechny pořady, a to až padesát hodin zpětně a v HD kvalitě.

Reklama
ČEZ

Službu provází i nový druh placení. Prostřednictvím dálkového ovladače divák naťuká telefonní číslo do platební brány v hybridní aplikaci. Na mobil pak přijde potvrzovací textová zpráva, na kterou musí zákazník odpovědět. Teprve pak se mu odemknou exkluzivní kanály. V doručené zprávě bude i takzvaný záchranný kód pro případ, že by došlo k technickému problému.

Novou službu podpoří kampaň

Hlavním cílem nové stanice má být ve výsledku nalákání diváků, aby si zakoupili pravidelné měsíční televizní předplatné. Opakovaný denní přístup se jim totiž v případě dlouhodobého zájmu finančně nevyplatí. Za kompletní programovou nabídku placeného obsahu diváci zaplatí 399 korun měsíčně.

Novou službu doprovodí reklamně-edukační internetová kampaň. Podle Duroně se zaměří na tři hlavní body – naladit, připojit a užívat si. Ten první pokládá ředitel O2 TV za nejdůležitější.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)