Jednou z cest k rozšíření znalostí v marketingu je poslouchání audiopořadů. V Česku jich vzniká poměrně dost: Rozhovory Pavla Šímy s názvem DeMarketing, Ondřej Aust spolu s Markem Prchalem připravují podcast Médiáře. Audiopořady podnikatelů Roberta Vlacha (Na volné noze) a Tomáše Sobela (Vaše jméno je vaše značka) mají přesah do marketingových komunikací.
Podcast Na volné noze je odnož stejnojmenného videoblogu. Podíl obsahu s marketingovou a mediální tematikou odhaduje Vlach na dvacet procent. „Momentálně chystáme pořady s guruem digitálního marketingu Markem Prokopem nebo expertem na věrnostní programy Radkem Hrachovcem,“ přiblížil Robert Vlach pro MAM.
Podnikatel Tomáš Sobel vytváří už rok podcast Vaše jméno je vaše značka, který má na platformě Soundcloud tisíce poslechnutí. „Mojí cílovou skupinou jsou kreativní profesionálové,“ uvedl Tomáš Sobel. Téma, které se chystá zpracovat do další epizody, je „zákazníky je třeba vzdělávat“. Ti totiž podle Sobela často přichází s nesmyslnými požadavky, protože nevědí, co mají chtít.
Robert Vlach při přípravě pořadu Na volné noze se specialistkou na networking Lenkou Rož Schánovou.
Foto: Archiv R. Vlacha