Ivanka Trump „balí“ svou luxusní značku šperků. Zaměří se na dostupnější módu

Začalo to před deseti lety vlastní kolekcí šperků a pokračovalo uvedením kolekce bot, doplňků a oblečení do široké sítě amerických řetězců. Ivanka Trump své podnikavé rodiče nezapře, luxusní šperky její značky se dostaly například i do Buckinghamského paláce. Slibné prodeje nalomila až loňská předvolební kampaň jejího otce a s ní související antikampaň jeho odpůrců. Kalifornská webdesignérka Shannon Coulterová nabádala v rámci iniciativy #grabyourwallet Američany, aby veškeré výrobky jakkoliv napojené na rodinu Donalda Trumpa bojkotovali, a to kvůli jeho sexistickým výrokům na adresu žen.

Z chvostu na výsluní a zase zpět

Obchodní síť Nordstrom se sice zprvu za Trumpovou postavila, letos v únoru ale prodej její luxusní kolekce ukončila kvůli mizivým prodejům. Podobně její kolekci „vylistovaly“ i další řetězce. Což vzápětí lítostivě okomentoval otec Trump na svém soukromém i prezidentském účtu na Twitteru a mediální maškarádu pak dotáhla do konce jeho poradkyně Kellyanne Conwayová, když v televizním pořadu značku Ivanky ilegálně propagovala. Načež následovala reklama na Ivančin parfém Complicit se Scarlett Johanssonovou. Vlna kritiky, která se na to konto zvedla, ovšem výrazně posílila mezi méně movitými Američany povědomí o značce Ivanka Trump. Čerstvé rozhodnutí ukončit byznys s luxusními šperky tedy živobytí prezidentovy dcery neohrozí. Dvacet milionů mladých Američanek si již nyní získává cenově dostupnější módou a prstýnky za dvacet dolarů.

Zatímco politický život jejího otce byznysu s luxusem neprospěl, na e-shopu Lyst.com zaznamenaly prodeje její módní kolekce během února nárůst o rekordních 500 procent.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk