Pro jednoho laciné cetky, co dům dal, pro jiného cenově dostupné designové doplňky pro domácnost či inspirace k nákupu dárků. První prodejna dánského řetězce Flying Tiger Copenhagen otevřela v roce 2014 v Brně, v současné době jich je v Praze a dalších šesti městech celkem 13. Cílem je podle spolumajitele a jednatele společnosti Tiger Stores ČR Davida Mizrahiho mít 22 obchodů.
Made in Europe & Asia
Značka cílí v Evropě zejména na řady studentů, kteří si vybavují své první samostatné bydlení. Logicky tak komunikuje zejména na sociálních sítích, zatím neoficiálně spolupracuje s blogerkou Shopaholic Nicol, která figuruje u otevírání nových prodejen a podílela se na loňských vánočních kampaních. Dalším inzertním kanálem jsou lifestylové časopisy, kde se značka snaží zaujmout konkrétními výrobky.
Nákup si zaslouží relax
Na otázku po původu zboží v prodejnách řetězce Mizrahi rád zdůrazňuje spolupráci s dánskými designéry a částečnou evropskou produkci. Všechny obchody značky mají stejné vybavení a stejné uspořádání labyrintu, kdy zákazníci procházejí prodejnou jedním směrem. V některých obchodech ve světě již mají také relaxační zóny. V Kodani funguje i kavárna. „Uvažujeme o relaxační zóně v patře naší další prodejny v centru Prahy, kterou otevíráme v listopadu 2017,“ doplňuje Mizrahi.
Řetězec nabízí zhruba čtyři tisíce položek v každé prodejně, k nimž každý měsíc přibude dalších 300 nových produktů na začátku a v polovině měsíce. Nabídka se rovněž sezonně obměňuje.
V našich obchodech si můžete se zbožím hrát, osahat jej a vyzkoušet. A protože je naše zboží cenově dostupné, každý zákazník se u nás cítí jako milionář,“ říká David Mizrahi.
Foto: FlyingTiger