Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Česká spořitelna staví komunikaci na sebedůvěře jednotlivců i celé společnosti

Banka s nejdelší tradicí na českém trhu, Česká spořitelna (ČS), se po dvou letech definitivně rozloučila s komunikačním konceptem rodiny Palečkových. I když se animované postavičky dobře ujaly v eventové části marketingových aktivit, nedokázaly podle průzkumů napravit stále lehce pokřivenou image ČS coby „velké staré“ banky. Nastartované CSR projekty banky a služba Moje zdravé finance postavená na osobním poradenství proto inspirovaly tým marketingové ředitelky Moniky Hovorkové k nové komunikační strategii. Podobně jako například Českomoravská stavební spořitelna klade i ČS důraz na emotivní vyprávění a reálné příběhy svých klientů.

Češi, kteří něco dokázali. Díky ČS

S mottem kampaně „Když ve vás někdo věří, dokážete víc“ se chce banka ukázat v roli průvodce při rozhodování každého z nás. V imageové části kampaně postupně představí známé osobnosti či projekty, které finančně podporuje. Jako první se ve spotech objeví již nežijící fyzioterapeut Václav Vojta v podání herce Daniela Rouse. Produktová část reklamy odvypráví příběhy méně známých osobností a zároveň reálných klientů, např. mladé pětibojařky Katky, jejíž rodina se potýká s nedostatkem finančních prostředků.

Propojení image ČS s CSR aktivitami se promítne i do event marketingu, v plánu je například projekt výuky finanční gramotnosti zábavnou formou pro žáky základních škol.

Reklama
Know

Reálné klienty „hrají“ v produktové tiskové kampani ČS herci. Některé příběhy osobností, které banka podporuje, však odvypráví dokumentární filmy. Ten první, o Václavu Vojtovi, natočila pro ČS Olga Špátová.
Foto: Česká spořitelna

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)