8. JIC hledá kreativní agenturu za pět milionů

Moravský podnikatelský inkubátor, Jihomoravské informační centrum, vypsal další tendr na komunikační agenturu. Vítěz má pro JIC poskytovat grafiku, kreativní, marketingové a mediální strategie. Centrum se chce nadále propagovat mezi studenty, start-upy a dalšími středně velkými firmami z technologických odvětví. Požadavky zahrnují například i práci s obsahem, kompletní copywriting, překlady do angličtiny, kompletní produkci spotů a fotoprodukci. Smlouva o spolupráci bude uzavřena na čtyři roky. Předpokládaná hodnota je 4,8 milionu korun. Jde čistě o kreativu, suma nezahrnuje mediální nákup. Lhůta pro nabídky vyprší 10. dubna 2017. Hodnoticí kritéria tvoří ze 60 procent kvalita nabídky a ze 40 procent její cena.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk