Řada firem oznámila změny na důležitých komunikačních pozicích. Za největší český e-shop Alza.cz bude nově mluvit Patricie Šedivá, v minulosti dlouholetá specialistka externí komunikace mobilního operátora T-Mobile. Novou mluvčí má i přepravní služba Uber. Pro firmu to navíc je nově vytvořená pozice. Tu obsazuje Miroslava Jozová, která dosud pro stejnou značku pracovala v agentuře Ogilvy PR. Bude mít na starosti kompletní externí komunikaci v Česku i na Slovensku. Po tříměsíčním hledání našla svou tiskovou mluvčí i Poštovní spořitelna. Stala se jí Monika Buřičová, která má zkušenosti s prací pro finanční instituce ze svého předchozího působení v agentuře AMI Communications. Banka bude tiskovou mluvčí využívat také v rámci dalších projektů ČSOB. Výraznou změnu oznámila i česká Coca-Cola. Novou manažerkou sociálních médií se stala Zuzana Kadlečková, která bude i součástí mezinárodního týmu pro digitální marketing. Globální koncepty má adaptovat pro český trh. A generálním ředitelem vydavatelství Premium Media Group se stal Bronislav Kvasnička. Zkušený mediální manažer bude mít na starosti multimediální strategii a rozvoj všech stávajících značek luxusních magazínů.
„Alza je pro mě po tolika letech opravdu výzvou, upřímně se ale těším na nový obor, nové kolegy, zkušenosti a novou firemní kulturu,“ řekla ke své nové pozici Patricie Šedivá.