7. Velké personální přesuny v komunikaci i médiích

Řada firem oznámila změny na důležitých komunikačních pozicích. Za největší český e-shop Alza.cz bude nově mluvit Patricie Šedivá, v minulosti dlouholetá specialistka externí komunikace mobilního operátora T-Mobile. Novou mluvčí má i přepravní služba Uber. Pro firmu to navíc je nově vytvořená pozice. Tu obsazuje Miroslava Jozová, která dosud pro stejnou značku pracovala v agentuře Ogilvy PR. Bude mít na starosti kompletní externí komunikaci v Česku i na Slovensku. Po tříměsíčním hledání našla svou tiskovou mluvčí i Poštovní spořitelna. Stala se jí Monika Buřičová, která má zkušenosti s prací pro finanční instituce ze svého předchozího působení v agentuře AMI Communications. Banka bude tiskovou mluvčí využívat také v rámci dalších projektů ČSOB. Výraznou změnu oznámila i česká Coca-Cola. Novou manažerkou sociálních médií se stala Zuzana Kadlečková, která bude i součástí mezinárodního týmu pro digitální marketing. Globální koncepty má adaptovat pro český trh. A generálním ředitelem vydavatelství Premium Media Group se stal Bronislav Kvasnička. Zkušený mediální manažer bude mít na starosti multimediální strategii a rozvoj všech stávajících značek luxusních magazínů.

„Alza je pro mě po tolika letech opravdu výzvou, upřímně se ale těším na nový obor, nové kolegy, zkušenosti a novou firemní kulturu,“ řekla ke své nové pozici Patricie Šedivá.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa