Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Miroslav Hrnko skončil v Lagardere Active ČR

Po patnácti letech skončil ve vrcholovém vedení mediálního domu Lagardere Active ČR Miroslav Hrnko. Podle oznámení firmy, která provozuje například rádia Evropa 2 nebo Frekvence 1, šlo o dlouho připravovaný krok. Lagardere chce v průběhu příštích týdnů představit novou strukturu řízení, přičemž v čele firmy stane přímo prezident skupiny Michel Fleischmann. Hrnkova kariéra má bez dalšího upřesnění pokračovat „v širším rámci celé skupiny“. Hrnko stál v roce 1998 jako spolupodílník u rozjezdu stanice Evropa 2 Severní Čechy v Liberci. Poté co se stanice začlenila pod Lagardere, se stal regionálním ředitelem RRM pro severní Čechy. Přešel do Prahy, kde působil jako ředitel regionálních prodejů, posléze jako ředitel provozního úseku, v roce 2006 povýšil na výkonného ředitele a nakonec se stal generálním ředitelem. „Děkuji Michelovi za příležitost, kterou mi před 15 lety dal, a za to, že mě v těžkých momentech vždy podržel,“ rozloučil se Hrnko. „Vždy jsem se na něj mohl plně spolehnout a jsem si jist, že to tak zůstane i do budoucna,“ dodal k odchodu kolegy Fleischmann.

Lagardere provozuje například rádio Evropa 2 a spoluvlastní zastupitelství Radiohouse.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)