Reklama
Megaboard

6. Od Adisonu po Proficio: přehled nových klientů

Asociace veřejně prospěšných organizací si najala agenturu Adison, aby propagovala Značku spolehlivosti pro prověřené neziskovky. Tradiční výrobce ovocných destilátů Rudolf Jelínek si v tendru vybral firmu Doblogoo, která se postará o PR produktů i samotné firmy. Agentura Best Communications bude šířit povědomí o přehlídce Prague Design Week v Tančícím domě. Poskytovatel venkovní reklamy JCDecaux si na PR vybral společnost Marcus & Art. Brněnské Proficio má víc nových klientů: on-line marketing zajistí pro Copy General, kosmetickou značku Rituals a designové centrum Kaštanová. Na další období zároveň obhájilo práci pro Ytong.

Ani letos na internetu neutečete před marketingovým projektem hudební skupiny Aquababes. Pro Universal Music a Aquilu ji bude propagovat agentura Brainz.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále