Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Agentura Touch Branding vytvoří značku pro Prahu

Organizace Prague City Tourism vybrala grafické studio, které se bude do roku 2020 starat o „turistickou značku“ a komunikační vizuální styl Prahy coby turistické destinace. Zakázku v celkové hodnotě 4,2 milionu získalo studio Touch Branding spolumajitelů Aleše Mičky a Martina Marušince, které je rovněž tvůrcem grafické podoby nové Lítačky. Destinační značka Praha by podle turistické kanceláře měla oslovit bonitní klientelu metropole, potažmo zkvalitnit skladbu jejích návštěvníků na úkor jejich kvantitativního nárůstu. Praha se dosud prezentovala v kampaních pomocí citoslovcí (Oooh, Wow, Mmm, Yeah) a konceptu od společnosti Dynamo design.

S nápadem citoslovcí v reklamě, jimiž se Praha v posledních pěti letech prezentovala, nový koncept od Touch Branding už nepočítá.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)