Reklama
Megaboard

4. Agentura Touch Branding vytvoří značku pro Prahu

Organizace Prague City Tourism vybrala grafické studio, které se bude do roku 2020 starat o „turistickou značku“ a komunikační vizuální styl Prahy coby turistické destinace. Zakázku v celkové hodnotě 4,2 milionu získalo studio Touch Branding spolumajitelů Aleše Mičky a Martina Marušince, které je rovněž tvůrcem grafické podoby nové Lítačky. Destinační značka Praha by podle turistické kanceláře měla oslovit bonitní klientelu metropole, potažmo zkvalitnit skladbu jejích návštěvníků na úkor jejich kvantitativního nárůstu. Praha se dosud prezentovala v kampaních pomocí citoslovcí (Oooh, Wow, Mmm, Yeah) a konceptu od společnosti Dynamo design.

S nápadem citoslovcí v reklamě, jimiž se Praha v posledních pěti letech prezentovala, nový koncept od Touch Branding už nepočítá.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále