Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Plzeňský Prazdroj má dva nové spoty od Triadu

Agentura Triad Advertising připravila televizní spoty na dvě piva z portfolia Plzeňského Prazdroje – Pilsner Urquell a Excelent. Reklama ke 175.výročí uvaření první várky Pilsner Urquell ukazuje klíčové okamžiky a osobnosti z dějin českých zemí. Spot je na televizních obrazovkách k vidění od poloviny března a poběží do konce října. Reklama na pivo Excelent, kterou doprovází slogan „Po svý ose“, razí mladistvější styl, který koresponduje s jeho cílovou skupinou mladých a aktivních lidí. „Spot pro nás agentura Triad vymyslela s respektem k současné kreativní platformě značky, kterou reprezentuje i náš web excelentmag.cz,“ popsal Jakub Mačát, brand manager značky Excelent.

Reklamní spot ukazuje Pilsner Urquell po boku dobrodruha Emila Holuba, skladatele Bedřicha Smetany nebo císaře Františka Josefa I. Nechybí ani nedávné významné události z české historie.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)