Reklama
Megaboard

3. Plzeňský Prazdroj má dva nové spoty od Triadu

Agentura Triad Advertising připravila televizní spoty na dvě piva z portfolia Plzeňského Prazdroje – Pilsner Urquell a Excelent. Reklama ke 175.výročí uvaření první várky Pilsner Urquell ukazuje klíčové okamžiky a osobnosti z dějin českých zemí. Spot je na televizních obrazovkách k vidění od poloviny března a poběží do konce října. Reklama na pivo Excelent, kterou doprovází slogan „Po svý ose“, razí mladistvější styl, který koresponduje s jeho cílovou skupinou mladých a aktivních lidí. „Spot pro nás agentura Triad vymyslela s respektem k současné kreativní platformě značky, kterou reprezentuje i náš web excelentmag.cz,“ popsal Jakub Mačát, brand manager značky Excelent.

Reklamní spot ukazuje Pilsner Urquell po boku dobrodruha Emila Holuba, skladatele Bedřicha Smetany nebo císaře Františka Josefa I. Nechybí ani nedávné významné události z české historie.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále