Agentura Triad Advertising připravila televizní spoty na dvě piva z portfolia Plzeňského Prazdroje – Pilsner Urquell a Excelent. Reklama ke 175.výročí uvaření první várky Pilsner Urquell ukazuje klíčové okamžiky a osobnosti z dějin českých zemí. Spot je na televizních obrazovkách k vidění od poloviny března a poběží do konce října. Reklama na pivo Excelent, kterou doprovází slogan „Po svý ose“, razí mladistvější styl, který koresponduje s jeho cílovou skupinou mladých a aktivních lidí. „Spot pro nás agentura Triad vymyslela s respektem k současné kreativní platformě značky, kterou reprezentuje i náš web excelentmag.cz,“ popsal Jakub Mačát, brand manager značky Excelent.
Reklamní spot ukazuje Pilsner Urquell po boku dobrodruha Emila Holuba, skladatele Bedřicha Smetany nebo císaře Františka Josefa I. Nechybí ani nedávné významné události z české historie.