3. MTG prodala své mediální projekty v Pobaltí

Švédská mediální společnost Modern Times Group (MTG) prodala své televizní, rozhlasové i digitální aktivity v Pobaltí. Jak uvedla v tiskovém prohlášení, pokračuje tak její transformace. Vysílací aktivity v Pobaltí MTG prodala za 115 milionů eur (3,1 miliardy korun) investiční společnosti Providence Equity Partners. MTG předloni změnila způsob fungování, opouští tradiční vysílání a expanduje na trhu internetových her a další digitální zábavy. Firma už v lednu prodala svůj poloviční podíl v televizi Prima, jejímž většinovým vlastníkem se stal druhý spoluvlastník, český podnikatel Ivan Zach.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk