Společnost Rémy Cointreau svěřuje komunikaci značek Tullamore Dew, Cointreau, Aperol, Hendrick’s, Rémy Martin a Mount Gay agentuře McCann Prague. Výběrová řízení probíhala postupně od konce roku 2016. Agentura zastřeší ATL a BTL komunikaci, správu sociálních sítí a bude pořádat také různé eventy. Půjde o adaptaci globálních kreativ i o vývoj lokálních konceptů pro český trh. McCann naváže na práci dosavadních agentur. Spolupráce začala únorovou kampaní na podporu nápoje Cointreau. Vizuály učí zákazníky správně vyslovovat název tohoto pomerančového likéru (čte se „kuantró“). Cílem je zlepšit povědomí o značce. „Do tendru na kreativní koncept pro značku Cointreau se přihlásilo několik agentur s opravdu silnými koncepty, ale nakonec jsme se rozhodli pro McCann. Ukázal nejenom dobrou kreativu, ale také silný accountský tým a strategické přemýšlení o směrování našich značek,“ komentovala výsledky tendru Alice Vaňková, brand manažerka společnosti Rémy Cointreau.
Spotřebitelé tento pomerančový likér znají, jenže vůbec netuší, jak se jeho název čte.