Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. McCann pracuje pro šest značek Rémy Cointreau

Společnost Rémy Cointreau svěřuje komunikaci značek Tullamore Dew, Cointreau, Aperol, Hendrick’s, Rémy Martin a Mount Gay agentuře McCann Prague. Výběrová řízení probíhala postupně od konce roku 2016. Agentura zastřeší ATL a BTL komunikaci, správu sociálních sítí a bude pořádat také různé eventy. Půjde o adaptaci globálních kreativ i o vývoj lokálních konceptů pro český trh. McCann naváže na práci dosavadních agentur. Spolupráce začala únorovou kampaní na podporu nápoje Cointreau. Vizuály učí zákazníky správně vyslovovat název tohoto pomerančového likéru (čte se „kuantró“). Cílem je zlepšit povědomí o značce. „Do tendru na kreativní koncept pro značku Cointreau se přihlásilo několik agentur s opravdu silnými koncepty, ale nakonec jsme se rozhodli pro McCann. Ukázal nejenom dobrou kreativu, ale také silný accountský tým a strategické přemýšlení o směrování našich značek,“ komentovala výsledky tendru Alice Vaňková, brand manažerka společnosti Rémy Cointreau.

Spotřebitelé tento pomerančový likér znají, jenže vůbec netuší, jak se jeho název čte.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)