Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Aetna přichází s novým positioningem

Nový web a vlastní positioning představila brněnská komunikační agentura Aetna. Pro vymezení své značky na trhu použila claim „Jméno a lidé“, který má naznačit jednak „víru v dlouhodobé a koncepční budování značek“, jednak „víru ve schopnosti a know-how vlastního týmu“. Jeho význam také – do jisté míry kontroverzně a místy bohužel i méně srozumitelně – demonstruje vizuálně povedený redesign webové stránky. Tým Aetny je zde představen jako skupina jedinečných osobností, které svými výroky leckdy protiřečí předkládanému významu použitého claimu. Positioning tak zřejmě zahrnul i nadhled a svérázný smysl pro humor. Aetna, která sídlí u brněnského výstaviště a zaměstnává na tři desítky lidí, loni dosáhla obratu 91 milionů korun.

„Už 25 let to děláme špatně,“ cituje nová webová prezentace komunikační agentury Aetna jejího majitele Pavla Doležala.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu