Nový web a vlastní positioning představila brněnská komunikační agentura Aetna. Pro vymezení své značky na trhu použila claim „Jméno a lidé“, který má naznačit jednak „víru v dlouhodobé a koncepční budování značek“, jednak „víru ve schopnosti a know-how vlastního týmu“. Jeho význam také – do jisté míry kontroverzně a místy bohužel i méně srozumitelně – demonstruje vizuálně povedený redesign webové stránky. Tým Aetny je zde představen jako skupina jedinečných osobností, které svými výroky leckdy protiřečí předkládanému významu použitého claimu. Positioning tak zřejmě zahrnul i nadhled a svérázný smysl pro humor. Aetna, která sídlí u brněnského výstaviště a zaměstnává na tři desítky lidí, loni dosáhla obratu 91 milionů korun.
„Už 25 let to děláme špatně,“ cituje nová webová prezentace komunikační agentury Aetna jejího majitele Pavla Doležala.