Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

1. V anketě ShopRoku bodovalo Notino

Osmý ročník soutěžní ankety ShopRoku o nejpopulárnější a nejkvalitnější e-shopy na českém trhu zná své vítěze. Tím absolutním, který si zároveň z pražského Fora Karlín odnesl i Cenu kvality, je e-shop s parfémy a kosmetikou Notino. Cenu popularity získal obchodní dům Mall. Benefičnímu e-shopu Na ovoce byla udělena Cena Heureky, která soutěž pořádá. Jeho prostřednictvím je možné zakoupit přímo strom nebo pomocí darovacího certifikátu přispět k jeho zasazení. Mezi dalšími vítězi Ceny kvality v jednotlivých kategoriích se umístily e-shopy Euronics, Astratex, T.S. Bohemia, Topgal, Kupkolo, Uni-max, Matějovský povlečení, eReading, e-kondomy, Profizoo a Autodíly-Cardo. Celkem bylo v letošním ročníku soutěže uděleno 103 882 hlasů. Loni byl dvojnásobným vítězem e-shop LevnéElektro.cz, který však v průběhu roku musel ukončit svoji činnost. Češi v loňském roce utratili na internetu 96 miliard korun a zanechali 4 miliony hodnocení a recenzí.

Na podzim rebrandované Notino uspělo též v soutěži Křišťálová lupa 2016 v kategorii Globální projekty českých tvůrců.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)