Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vykročte ze svých škatulek

Dánská veřejnoprávní stanice TV2 vyvolala na sociálních sítích úplné slzavé údolí. Citlivější povahy z celého světa se dojímají nad jejím selfpromem a nešetří emotivními komentáři. Jak se něco takového Dánům podařilo? Tříminutový klip ukazuje skupinky lidí ve velké hale, které si vzájemně nesedí. Uvízly ve svých škatulkách: obyvatelé měst se ušklíbají nad vesničany, pouliční drsňáci nad etnickými menšinami, sportovní fanoušci se nemusí s kancelářskými profesemi. Ale pak je začne moderátor vyvolávat podle různých kritérií. Kdo z vás byl třídní klaun? Ať předstoupí všichni, kdo rádi tančí. A teď ať přijde každý, kdo vychovává nevlastní děti. Je tu někdo, kdo někdy zachránil život? Škatulky se míchají a lidé se vzájemně poznávají. Úplně všichni se sejdou až při poslední otázce: Kdo miluje Dánsko? Tuhle lásku totiž sdílí každý, jak říká staniční motto.

TV2 byla rafinovaná a staniční promo v předtuše, že se bude hodně šířit, rovnou připravila i v anglické verzi. Na Facebooku a na YouTube mají různé kopie přes 10 milionů zhlédnutí a video obletělo svět.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)