Téma: Obchodní řetězec Lidl oznámil, že od března si v něm nepořídíte igelitovou tašku. Reakce českých zákazníků jsou i sondou do nákupních zvyklostí.

Peter Michajlov Ekoterorismus v praxi. Palec dolů.

Martina Vachtlová Perfektní počin, jen tak dál. Konečně se nějaký řetězec také zajímá o životní prostředí, tleskám a bez dalších plastových tašek se klidně obejdu.

Pablo Unesko To je genocida plastu!!!

Nirual Šámot No nic. Doteď stačila jedna až dvě igelitky. Nyní tedy vezmu 10 až 15 sáčků od zeleniny. Hurá, ekologie bude chrochtat blahem! Navíc ušetřím, jsou zadarmo.

Petr Havlíček Na nákupy v Lidlu používám jejich prázdné papírové krabice, které mají v prodejně ve sběrném koši. Když tam žádná náhodou není, nikdy nebyl problém poprosit prodavače nebo černého šerifa, aby ze skladu nějakou přinesli.

Petr Dvořák Sakra, v čem budou teď vidláci nosit věci na pláž…

Christine Chromečková Super! Doufám, že si z nich vezmou příklad i ostatní řetězce!

Eva Rybníčková Wtf?? To si mám kupovat pytle na smetí? Ty stejně prd vydrží, igelitky z kšeftu jsou na to nejlepší, ekoblbečci.

Heinrich Ina Gänschen Člověk přece obvykle nejede z domu do supermarketu, ale cestou z práce, výletu, drinku si vzpomene, že mu došel led nebo víno. Kdybych nosil neustále ledvinku, kde bych měl nůž, svítilnu, sirky, lékárničku a igelitku, bylo by mi to jedno. Ale já jsem zvyklý vyrážet jen s klíči, telefonem a doklady.

Petr Poláček, st. Koupíme si síťovky a budeme zase chodit nakupovat jako za socialismu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk