Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Seznam a Google dávají českým vysokoškolákům šanci získat cennou praxi

Studenti vysokých škol mají šanci nahlédnout pod pokličku PPC reklamy. Oba velké vyhledávače působící na českém trhu pořádají soutěže pro edukaci studentů ve svých reklamních platformách.

Seznam letos spustil soutěž, ve které mohou studenti získat měsíční placenou stáž v jeho oddělení Sklik pro všechny členy vítězného týmu. Další úspěšní účastníci se mohou těšit na vstupy na odborné konference, poukaz na kredit do Sklik účtu a věcné ceny. Uzávěrka přihlášek pro letošní rok je 15. února. „Možnost zapojit se tak dostane až 200 studentů z krajů a Prahy, kteří budou soutěžit ve čtyřiceti týmech po pěti členech,“ prozrazuje Petra Fuksová, key account manager služby Sklik.

Týmy dostanou k dispozici kredit ve výši 4000 korun a samy si zvolí klienta, kterému kampaň povedou. Jejich snažení vyhodnotí v polovině května porota sestavená z odborníků oddělení reklamního systému Sklik, ale i z vítězů pilotního ročníku soutěže a zástupce vysoké školy. „Naší vizí je naučit studenty pracovat se systémem Sklik jako se snadno dostupnou a dobře fungující reklamní platformou,“ vysvětluje Fuksová.

Reklama

S Googlem přes učitele

Podobnou soutěž má i globální Google. Akce s oficiálním názvem Google Online Marketing Challenge funguje celosvětově už devátým rokem. Registrace pro ročník 2017 jsou otevřené pro studentské týmy do 5. dubna 2017. Na rozdíl od soutěže, kterou vyhlašuje Seznam, je podmínkou, že studenti se musí registrovat přes své učitele. „Účastníci mají za úkol ve třech týdnech vytvořit, spustit a řídit reklamní kampaň pro firmu nebo neziskovou organizaci s rozpočtem 250 dolarů, který jim Google poskytuje,“ uvádí Google ve svých materiálech. Týmy, kterým se to podaří nejefektivněji, mohou vyhrát mimo jiné i návštěvy poboček Googlu.

Pro studenty jsou tyto soutěže šancí, jak si osahat výkonnostní marketing a získat při studiu zajímavou praxi. Na druhou stranu vyhledávače mohou vychovávat odborníky, kterých je podle informací z reklamních agentur na trhu stále zoufale málo.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)