Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Neotřelý prostor slouží dobře i pro firemní školení. Zvyšuje motivaci

Školicí prostory a servis jsou důležitý parametr úspěšnosti vzdělávání. Pro zvládnutí organizace úspěšného školení přitom postačí držet se jednoduchého klíče: pokud je cílem tréninku nebo rozvojového programu změna, zefektivnění stávajícího procesu, náprava komunikace, nárůst motivace a další požadavky na „změnu“, pak se akce musí konat v neotřelém prostoru. Na místě, které vybízí k zastavení nebo inspiruje samo o sobě. S tímto přístupem se pouští do organizace akcí i tým Economia Trainings.

Curling namísto hotelu

Dávno pryč jsou doby, kdy účastníkům imponoval hotelový salonek, nebo dokonce nevyužitá učebna nějaké školské instituce. Lidé se nejdou učit. Chtějí se vymanit ze svých stereotypů, nadechnout se a získat sílu pro další pracovní etapu.

Samostatnou kapitolou jsou řešitelské workshopy a brainstormingy. Aby účastníci dokázali vystoupit ze svých zajetých kolejí a myslet takříkajíc „out of the box“, diskutují své případové studie na koňských farmách nebo v klášterních celách. Na podporu týmové spolupráce zase zdolávají lanové parky nebo soutěží v curlingu. Výjimkou není školení topmanagementu na work-life balance v alpském hotelu, úspěšné obchodní týmy pak mívají motivační školení na mořské pláži. Adepti lační přesvědčivého projevu si nakonec své prezentační dovednosti zkouší na divadelních prknech.

Reklama
ČEZ

Cena versus originalita

Nejlevnější a nejjednodušší variantou je pro firmu školit ve vlastních prostorách. V zasedačkách a konferenčních místnostech však lidé odbíhají k pracovním místům, vyrušují je kolegové a nadřízení. I když mají velké společnosti, banky i veřejné instituce vlastní školicí střediska v přírodě, i takové prostory se časem okoukají a nepřináší onen genius loci. Rada je jednoduchá, alespoň změňte místo vstřebávání informací. Nemáte-li jinou možnost, místo za stůl si zalezte pod něj. Chvíli to funguje, pak musíte místo opět změnit…

Samostatnou kapitolou je kvalita cateringu těchto akcí. Pokud se chcete v dotazníku spokojenosti dočíst, že akce nesplnila očekávání, servírujte ke coffee breaku koblihu s marmeládou. Naopak občerstvení dle trendu vyváženého stravování uspokojí nejednu negativně naladěnou manažerku.

Reflektování měnících se požadavků na školení nám pomáhá plnit hlavní úkol Economia Trainings: Provést zaměstnance a firmy změnami, odborně i manažersky je rozvíjet, motivovat a restartovat je tak, aby pomohli své firmě růst a zůstali sami sebou.

Denisa Kubová , vedoucí týmu Economia Trainings

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)