Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na VUT Brno rozumí nejen strojařině, ale jsou dobří i ve virálním marketingu

Brněnská technická univerzita umí zaujmout. Zná svoji cílovou skupinu a mluví k ní jejím jazykem. Kampaně mají za cíl nalákat studenty například ke studiu elektrotechniky, strojírenství nebo informačních technologií.

Obvykle v nich hráli hlavní roli muži, ale letos poprvé dominovaly dívky. Každé z kampaňových videí má statisíce zhlédnutí. To jsou pěkná čísla. Mají ale reálný přínos?

„V roce 2015 šlo přes kampaň VUT FU asi 5 000 přihlášek, což byla třetina všech došlých. Přes kampaň Nejsem idol jsme dostali už celou polovinu přihlášek z celkových 14 000,“ komentuje Pavla Ondrušková z marketingu VUT. Zda VUT uspěje i letos a současné studenty čeká invaze nově příchozích chytrých dívek, na to si budeme muset počkat do začátku zimního semestru.

Reklama

On-line kampaně už dělá VUT čtvrtým rokem. 1) Sem patřím, 2017 2) Nejsem idol, 2016 3) VUT FU, 2015 4) Miluji Tě, mé VUT, 2013.
Foto: VUT Brno

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)