Brněnská technická univerzita umí zaujmout. Zná svoji cílovou skupinu a mluví k ní jejím jazykem. Kampaně mají za cíl nalákat studenty například ke studiu elektrotechniky, strojírenství nebo informačních technologií.
Obvykle v nich hráli hlavní roli muži, ale letos poprvé dominovaly dívky. Každé z kampaňových videí má statisíce zhlédnutí. To jsou pěkná čísla. Mají ale reálný přínos?
„V roce 2015 šlo přes kampaň VUT FU asi 5 000 přihlášek, což byla třetina všech došlých. Přes kampaň Nejsem idol jsme dostali už celou polovinu přihlášek z celkových 14 000,“ komentuje Pavla Ondrušková z marketingu VUT. Zda VUT uspěje i letos a současné studenty čeká invaze nově příchozích chytrých dívek, na to si budeme muset počkat do začátku zimního semestru.
On-line kampaně už dělá VUT čtvrtým rokem. 1) Sem patřím, 2017 2) Nejsem idol, 2016 3) VUT FU, 2015 4) Miluji Tě, mé VUT, 2013.
Foto: VUT Brno