Na VUT Brno rozumí nejen strojařině, ale jsou dobří i ve virálním marketingu

Brněnská technická univerzita umí zaujmout. Zná svoji cílovou skupinu a mluví k ní jejím jazykem. Kampaně mají za cíl nalákat studenty například ke studiu elektrotechniky, strojírenství nebo informačních technologií.

Obvykle v nich hráli hlavní roli muži, ale letos poprvé dominovaly dívky. Každé z kampaňových videí má statisíce zhlédnutí. To jsou pěkná čísla. Mají ale reálný přínos?

„V roce 2015 šlo přes kampaň VUT FU asi 5 000 přihlášek, což byla třetina všech došlých. Přes kampaň Nejsem idol jsme dostali už celou polovinu přihlášek z celkových 14 000,“ komentuje Pavla Ondrušková z marketingu VUT. Zda VUT uspěje i letos a současné studenty čeká invaze nově příchozích chytrých dívek, na to si budeme muset počkat do začátku zimního semestru.

On-line kampaně už dělá VUT čtvrtým rokem. 1) Sem patřím, 2017 2) Nejsem idol, 2016 3) VUT FU, 2015 4) Miluji Tě, mé VUT, 2013.
Foto: VUT Brno

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba