Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na české hory jezdíme díky dostupnosti

Tento týden budeme pokračovat v zimním tématu, konkrétně se podíváme na důvody, proč česká on-line populace ve věku 18-60 let navštěvuje hory v České republice. Každému, kdo uvedl, že na hory v tuzemsku jezdí, byl předložen seznam možných důvodů pro návštěvu hor a z nich následně mohl vybrat až tři podle svých preferencí. Z průzkumu vyplynulo, že největší roli hrají vzdálenost hor od bydliště, možnost jejich častější návštěvy, celková cena a také dostupnost vlastního bydlení. Ostatní důvody se zdají být méně významné, nicméně nelze je zcela opomíjet. Zejména proto, že respondent mohl označit maximálně tři nejdůležitější. I přes tuto skutečnost přibližně každý desátý respondent řeší vybavenost středisek, možnosti dalšího vyžití, ale také jazyk. Nejenom fakt „nemusím umět cizí jazyk“, ale třeba i to, že lyžařská škola je s česky mluvícími instruktory.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)