Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Aplikace je moderní marketingové řešení. Není však pro každého

Používáme mobilní aplikace, nebo se stále necháváme navést na konkrétní cíle webovým prohlížečem a doufáme, že právě ten, na který míříme, je responzivní? Ano, doufáme. V opačném případě se zpravidla jedná o situaci, která mě v dnešní době rozčiluje. Nad desktopovým prohlížením on-line obsahu dnes již jednoznačně převažuje mobilní surfování a v jednom jsem si v téhle věci naprosto jistý. Současný trend rychlosti a nápaditosti vývoje nejrůznějších technologií a platforem nikterak nekoresponduje s tím, že by tento přerod měl být charakteristický pouhou změnou neresponzivního webu za responzivní. Uznejme, bylo by to až legračně jednoduché, hloupé a první, kdo by nám tuto „výhodu“ neakceptoval, je náš zákazník.

V portfoliu marketingových nástrojů většiny současných firem však moderní interaktivní pomůcka, jakou je mobilní aplikace, dosud chybí. Ruku v ruce s absencí tohoto prostředku jsme na českém on-line poli prosti edukačního obsahu, který nám práci s mobilní aplikací usnadní a pomůže ji zařadit do současné marketingové sestavy.

Mnoho firem odkládá, či dokonce odmítá zařazení mobilní aplikace mezi své konkurenční výhody z důvodu zažitých předsudků. Vývoj vlastní aplikace je příliš nákladný, dlouhý a jako neozkoušený nástroj firmy následně tuto investici klasifikují jako rizikovou. Už podstatně menší část firem, nazvěme je těmi progresivnějšími, jde za rámec předsudků a aktivně hledá alternativní řešení. Nutno podotknout, že se jedná o mladý byznys, kvalitní řešení však existuje, dokonce i v českých virtuálních luzích a hájích. Alternativa v podobě tzv. out of box řešení je schopna svému uživateli přinést za zlomek ceny klasického vývoje v řádu dnů mobilní aplikaci s možností okamžitého využívání.

Reklama
ČEZ

Trend vidíme každým dnem jasněji a zřetelněji. Mobilní aplikace nejen jako nástroj marketingu, interaktivní komunikace, rychlého přístupu a konkurenční výhody se do majoritní většiny aktivních subjektů zařadí. Není však vyloučeno, že dlouhá, nákladná a precizní cesta je vždy tou správnou.

Lukáš Klabal, spolumajitel, AppSisto

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)