8. Praha si pořídila „létajícího ambasadora“

Hlavní město bude mít létajícího velvyslance. Název a turistické logo Prahy se totiž objeví na jednom z letadel rakouské společnosti Austrian Airlines. Letoun Embraer obsluhuje především kratší lety na několika desítkách evropských letišť. Turistická kancelář hlavního města si od toho slibuje propagaci Prahy mezi pasažéry, kterých by v tomto konkrétním letadle mělo ročně cestovat na 160 tisíc. Na letadle je kromě nápisu City of Prague také logo destinační značky na pravé straně dveří. „Iniciativa vzešla ze strany Austrian Airlines,“ doplnila na dotaz MAM mluvčí turistické kanceláře Barbora Hrubá. Praha je první, kdo se s rakouskými aerolinkami domluvil, ale značky různých měst ze střední a východní Evropy by měly mít i zbývající letouny, kterých je celkem sedmnáct. Letoun ponese jméno Prahy po dobu pěti let. Rakušané za to podle Hrubé dostanou 15 tisíc eur, v přepočtu zhruba 400 tisíc korun.

Letoun Praha bude obsluhovat i Prahu. A kromě ní ještě letiště v celé Evropě.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen