Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Celosvětový redesign Coca-Coly dorazil do ČR

Česká Coca-Cola zahajuje intenzivní reklamní kampaň, ve které spotřebitele upozorňuje na změnu designu svých nápojů. Následuje tak Mexiko nebo Velkou Británii, kde nápojový gigant představil předělané obaly už loni. Při únorové vlně redesignu se nové obaly kromě Česka objeví například ve Švýcarsku, v Maďarsku nebo v Austrálii. Od ledna jsou zaváděny v Polsku. Všem variantám kolového nápoje nyní dominuje červený disk se známým logem. Dílčí značky, například Zero nebo Light, jsou odsunuty menším písmem nad něj a stávají se z nich jen varianty jednoho nápoje. Redesign na všech trzích doprovází kampaň, pro český trh ji adaptuje slovenský McCann Erickson. Využije televizi (Nova, Prima, Barrandov), OOH, on-line a in-store formáty. Typické je i spojení s národním ambasadorem. V Česku jím bude snowboardistka Ester Ledecká. Na sjezdovkách už se objevuje v nové helmě, jejíž design pro Coca-Colu navrhl výtvarník Jonáš Ledecký, bratr závodnice.

Strategii „one brand“ zavedla Coca-Cola loni v dubnu. Dílčí značky úmyslně odsouvá stranou, cílem je, aby všude dominovalo známé logo.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)