Česká Coca-Cola zahajuje intenzivní reklamní kampaň, ve které spotřebitele upozorňuje na změnu designu svých nápojů. Následuje tak Mexiko nebo Velkou Británii, kde nápojový gigant představil předělané obaly už loni. Při únorové vlně redesignu se nové obaly kromě Česka objeví například ve Švýcarsku, v Maďarsku nebo v Austrálii. Od ledna jsou zaváděny v Polsku. Všem variantám kolového nápoje nyní dominuje červený disk se známým logem. Dílčí značky, například Zero nebo Light, jsou odsunuty menším písmem nad něj a stávají se z nich jen varianty jednoho nápoje. Redesign na všech trzích doprovází kampaň, pro český trh ji adaptuje slovenský McCann Erickson. Využije televizi (Nova, Prima, Barrandov), OOH, on-line a in-store formáty. Typické je i spojení s národním ambasadorem. V Česku jím bude snowboardistka Ester Ledecká. Na sjezdovkách už se objevuje v nové helmě, jejíž design pro Coca-Colu navrhl výtvarník Jonáš Ledecký, bratr závodnice.
Strategii „one brand“ zavedla Coca-Cola loni v dubnu. Dílčí značky úmyslně odsouvá stranou, cílem je, aby všude dominovalo známé logo.