Porotci soutěže firemních médií Zlatý středník se pořádně zapotí. „V rámci 15. ročníku jsme přijali 159 přihlášek, což je nejvyšší počet za posledních osm let,“ uvedla výkonná ředitelka PR Klubu Adéla Jansová. O porovnání kvality svých firemních médií usiluje přes šest desítek přihlašovatelů. Mezi největší tradičně patří například Boomerang Communication či Škoda Auto, ale přihlásila se i řada nováčků, např. agentury Nydrle a Zarazuga. „Firmy zajímá reálný dopad jejich médií na zaměstnance nebo obchodní partnery, ne jen dojem vrcholového managementu,“ dodal předseda PR Klubu Petr Langer. Všechna přihlášená média projdou během března rukama šesti odborných porot. Každé médium získá hodnocení a zpětnou vazbu v podobě individuálního hodnoticího listu, kde se přihlašovatel dočte i rady, jak pro příští vydání posunout své médium dále. Slavnostní vyhlášení se uskuteční 20. dubna v pražském hotelu Marriott.