7. Sport.cz pošle články přímo do Messengeru

Čeští sportovní fanoušci budou informovaní o výsledcích ještě rychleji než doposud. On-line sportovní magazín Sport.cz, který patří Seznamu a vydavatelství Borgis, spustil nový formát informačních služeb. Zájemci si tak mohou vyžádat pravidelné zasílání zpráv přímo do Facebook Messengeru. Pro odběr novinek stačí jít na facebookovou stránku Sport.cz a stisknout pole pro napsání zprávy. Uživatelé si mohou následně vybírat rubriky, o které mají zájem a ze kterých chtějí každý den dostávat novinky. Součástí služby je volba času doručení. „V okamžik, kdy lidé na fanouškovské stránce kliknou na „Poslat zprávu“, se jim přímo v Messengeru objeví nabídka na zasílání sportovních novinek. Stačí potvrdit souhlas, vybrat si preferovaný čas zasílání a sportovní odvětví, následně jim začnou pravidelně chodit články ze zvolené sportovní oblasti,“ vysvětluje Tomáš Barták, produktový manažer Sport.cz. Podle Bartáka se u zasílaných článků dají kromě rubrik nastavit i další specifika. Lidé si tak pomocí zadaných výrazů mohou třeba podle osobních preferencí nastavit, aby jim chodily zprávy jen o některých sportovcích. „Stačí jejich jména vepsat do Messengeru a za okamžik budou fulltextově vyhledané články ze Sport.cz doručeny,“ dodává Barták.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk