Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Veronika Kašáková se usmívá pro Oriflame

Od února 2017 se novou tváří kosmetické společnosti Oriflame stává modelka Veronika Kašáková. Střídá tak Terezu Maxovou, která byla se značkou úzce spjatá 15 let. Ta nyní spolupracuje s brandem Astrid. Oriflame se propojí i s Nadačním fondem Veroniky Kašákové. Jeho hlavní misí je, aby z dětských domovů odcházeli plnohodnotní a samostatní lidé. Jedním z letošních cílů spolupráce je tak podpořit 50 dětí z dětských domovů prostřednictvím cíleného vzdělávání a seminářů. „Je pro nás velkou ctí propojit nadační fond s tak úspěšnou kosmetickou značkou,“ říká Kašáková a dodává, že filozofie této kosmetické značky jí je velmi blízká.

„Hlavní důvod, proč chceme s Veronikou spolupracovat, je právě její nadace,“ uvedla pro MAM mluvčí Oriflamu Lucie Panchartková.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)