6. Veronika Kašáková se usmívá pro Oriflame

Od února 2017 se novou tváří kosmetické společnosti Oriflame stává modelka Veronika Kašáková. Střídá tak Terezu Maxovou, která byla se značkou úzce spjatá 15 let. Ta nyní spolupracuje s brandem Astrid. Oriflame se propojí i s Nadačním fondem Veroniky Kašákové. Jeho hlavní misí je, aby z dětských domovů odcházeli plnohodnotní a samostatní lidé. Jedním z letošních cílů spolupráce je tak podpořit 50 dětí z dětských domovů prostřednictvím cíleného vzdělávání a seminářů. „Je pro nás velkou ctí propojit nadační fond s tak úspěšnou kosmetickou značkou,“ říká Kašáková a dodává, že filozofie této kosmetické značky jí je velmi blízká.

„Hlavní důvod, proč chceme s Veronikou spolupracovat, je právě její nadace,“ uvedla pro MAM mluvčí Oriflamu Lucie Panchartková.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist