Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Playboy vrací nahé ženy, opouštěli ho čtenáři

Americká edice pánského magazínu Playboy po roce, kdy přestala otiskovat snímky nahých žen, své rozhodnutí přehodnotila. „Budu první, kdo přizná, že forma, jakou jsme v časopise ukazovali nahotu, byla už zastaralá. Ale úplně ji odstranit byla chyba,“ oznámil kreativní ředitel Cooper Hefner, syn zakladatele magazínu. „Bereme si zpátky svou identitu a už jsme zase sami sebou,“ dodal. Březnové vydání se ohlašuje titulkem „Nahota je normální“. Má ztracené čtenáře přilákat zpátky. Prvnímu číslu po zrušení nahotinek se sice dařilo dobře inzertně, ale časopis pak přišel o hodně předplatitelů, kterým „krása bez závoje“ chyběla.

Z obálky Playboye zmizí slogan Entertainment for Men, zábava pro muže. Podle vydavatele už to je v současné společnosti nemoderní.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)