Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Digitální předplatné NYT dostalo 209 tisíc studentů

Americký deník New York Times spustil benefiční projekt, v rámci kterého mohou lidé přispívat na digitální předplatné pro studenty. To je díky novému obchodnímu modelu vydavatele podstatně zlevněné. Studenti si předplatné mohou pořídit se slevou až 70 procent. Iniciativa se setkala s nebývalým zájmem čtenářů. Za osm dní tak deník vybral dostatek prostředků na to, aby daroval předplatné svého digitálního obsahu 209 tisícům amerických studentů. Podle prohlášení New York Times výše příspěvků začínala na čtyřech dolarech – ty největší pak dělaly i okolo 20 tisíc dolarů (v přepočtu přes půl milionu korun). Více než stovka sponzorů navíc nebyla ze Spojených států. Ti projevili solidaritu i přesto, že se projekt týká pouze amerických veřejných škol. Pro NYT to ve výsledku znamená další navýšení počtu předplatitelů. Po amerických volbách jich přibylo skoro 300 tisíc digitálně a deník tak má podle posledních veřejných údajů skoro 3 miliony platících čtenářů své printové i digitální podoby.

Obří mediální dům netáhne dobročinnost sám – pomáhají mu fanoušci.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)