6. Digitální předplatné NYT dostalo 209 tisíc studentů

Americký deník New York Times spustil benefiční projekt, v rámci kterého mohou lidé přispívat na digitální předplatné pro studenty. To je díky novému obchodnímu modelu vydavatele podstatně zlevněné. Studenti si předplatné mohou pořídit se slevou až 70 procent. Iniciativa se setkala s nebývalým zájmem čtenářů. Za osm dní tak deník vybral dostatek prostředků na to, aby daroval předplatné svého digitálního obsahu 209 tisícům amerických studentů. Podle prohlášení New York Times výše příspěvků začínala na čtyřech dolarech – ty největší pak dělaly i okolo 20 tisíc dolarů (v přepočtu přes půl milionu korun). Více než stovka sponzorů navíc nebyla ze Spojených států. Ti projevili solidaritu i přesto, že se projekt týká pouze amerických veřejných škol. Pro NYT to ve výsledku znamená další navýšení počtu předplatitelů. Po amerických volbách jich přibylo skoro 300 tisíc digitálně a deník tak má podle posledních veřejných údajů skoro 3 miliony platících čtenářů své printové i digitální podoby.

Obří mediální dům netáhne dobročinnost sám – pomáhají mu fanoušci.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist