Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Český Lidl od března zruší jednorázové igelitky

Všech 233 prodejen obchodního řetězce Lidl přestane od 1. března nabízet jednorázové igelitové tašky. Ani dosud je řetězec nerozdával jen tak, vybíral za ně poplatek. Nyní z pokladen igelitky úplně zmizí. Podle tiskové zprávy se tím ušetří přes 27 milionů kusů ročně. „Chceme aktivně přispět ke snížení spotřeby igelitových tašek a tím i k ochraně životního prostředí,“ oznámil generální ředitel českého Lidlu Pavel Stratil. Jako náhrada budou na výběr dvě velikosti tašky z recyklovaného papíru a k nim dvě velikosti opakovaně použitelné varianty z recyklovatelného materiálu. Na chlazené a mražené výrobky budou v nabídce termotašky. Český Lidl se tak připojuje k německým, rakouským a švýcarským prodejnám. Od července 2017 zruší jednorázové igelitky také britský Lidl.

Německý řetězec oznámil postupný ústup od jednorázových igelitek loni na podzim. Česko bude jednou z prvních zemí, kde skončí.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)