Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Vydavatelé mají dostat on-line „kukátko“

Jan Tuček z agentury STEM/MARK představil při příležitosti zveřejnění výsledků Media projektu za třetí a čtvrté čtvrtletí 2016 nový nástroj na zkoumání dat o čtenosti. Momentálně je ve fázi vývoje. „V těch výsledcích je hodně zajímavých věcí. Uvažovali jsme, jestli vás do těch dat nemůžeme víc pustit, abyste si s nimi pracovali sami,“ vysvětloval Tuček. Ve spolupráci s agenturou Median je tak vyvíjen web, který má zjednodušit přístup k údajům o tiskových datech. Internetová stránka, jakési „kukátko“, má návštěvníkům nabízet přehledné dělení čtenářů podle pohlaví, věku nebo třeba i regionu. Vše je pak doplněné o interaktivní infografiku.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)