4. Vydavatelé mají dostat on-line „kukátko“

Jan Tuček z agentury STEM/MARK představil při příležitosti zveřejnění výsledků Media projektu za třetí a čtvrté čtvrtletí 2016 nový nástroj na zkoumání dat o čtenosti. Momentálně je ve fázi vývoje. „V těch výsledcích je hodně zajímavých věcí. Uvažovali jsme, jestli vás do těch dat nemůžeme víc pustit, abyste si s nimi pracovali sami,“ vysvětloval Tuček. Ve spolupráci s agenturou Median je tak vyvíjen web, který má zjednodušit přístup k údajům o tiskových datech. Internetová stránka, jakési „kukátko“, má návštěvníkům nabízet přehledné dělení čtenářů podle pohlaví, věku nebo třeba i regionu. Vše je pak doplněné o interaktivní infografiku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia