3. V programatice se loni utratilo skoro šest miliard

Sdružení pro internetový rozvoj uveřejnilo výši loňských investic do programatického nákupu inzerce. Poprvé použilo novou metodiku. „Loni to číslo vycházelo pouze ze strany médií, nyní se ptáme větší části trhu,“ uvedl za SPIR analytik Petr Kolář. Podle předběžných informací bylo v reálných cenách investováno 5,84 miliardy korun. Z toho 5,3 miliardy byly investice do reklamních obsahových sítí. Výše investic do RTB je odhadována na 526 milionů korun. „Poměr open deal a private deal byl zhruba 70 : 30,“ dodal Kolář. Zveřejněný objem investic je zatím pouze ochutnávka. SPIR chce data za celý český loňský internetový trh zveřejnit v první polovině března.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini