Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. V programatice se loni utratilo skoro šest miliard

Sdružení pro internetový rozvoj uveřejnilo výši loňských investic do programatického nákupu inzerce. Poprvé použilo novou metodiku. „Loni to číslo vycházelo pouze ze strany médií, nyní se ptáme větší části trhu,“ uvedl za SPIR analytik Petr Kolář. Podle předběžných informací bylo v reálných cenách investováno 5,84 miliardy korun. Z toho 5,3 miliardy byly investice do reklamních obsahových sítí. Výše investic do RTB je odhadována na 526 milionů korun. „Poměr open deal a private deal byl zhruba 70 : 30,“ dodal Kolář. Zveřejněný objem investic je zatím pouze ochutnávka. SPIR chce data za celý český loňský internetový trh zveřejnit v první polovině března.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)