3. Langer a Rittig porazili média, Okamura neuspěl

Politik Tomio Okamura se musí smířit s tím, že v případech oprávněné kritiky ho novináři mohou karikovat přezdívkou Pitomio. Rozhodl o tom pražský vrchní soud. Poslanec tak prohrál soudní spor s týdeníkem Reflex, při kterém se domáhal omluvy a finančního odškodnění za články z roku 2013. V případě dvou jiných soudních sporů byla ale na straně poražených média. Týdeník Respekt se musí omluvit lobbistovi Ivu Rittigovi za zásah do občanské cti, protože se redakci nepodařilo prokázat pravdivost tvrzení zveřejněných v článku o kmotrech. A vydavatelství Mafra neuspělo s dovoláním k Nejvyššímu soudu a musí se omluvit exministrovi Ivanu Langerovi za články, které ho spojovaly s podnikatelem Františkem Mrázkem.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk