Reklama
Megaboard

3. Burnett dělá rebranding Nordic Telecomu

Agentura Leo Burnett připravila kampaň pro novou značku Nordic Telecom, která vstoupila na český trh po rebrandingu čtvrtého telekomunikačního operátora Air Telecom. Agentura po prosincovém vítězství ve výběrovém řízení společnosti Nordic Investors připravila televizní spoty, printy a on-line videa komunikující primárně image značky a sekundárně její benefity. Cílem kampaně je představení nového telekomunikačního operátora, jeho hodnot a získání hlubšího povědomí o značce. Kampaň, kterou připravil kreativní tým ve složení Martin Pasecký, Ondřej Petržilka a Matúš Kmec pod dohledem account dua Tereza Konášová a Tamara Kučerová, poběží od poloviny února do konce května.

Nový operátor Nordic Telecom v nové kampani z dílny agentury Leo Burnett říká, že věci chce dělat „jednoduše po svém“.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále