Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Burnett dělá rebranding Nordic Telecomu

Agentura Leo Burnett připravila kampaň pro novou značku Nordic Telecom, která vstoupila na český trh po rebrandingu čtvrtého telekomunikačního operátora Air Telecom. Agentura po prosincovém vítězství ve výběrovém řízení společnosti Nordic Investors připravila televizní spoty, printy a on-line videa komunikující primárně image značky a sekundárně její benefity. Cílem kampaně je představení nového telekomunikačního operátora, jeho hodnot a získání hlubšího povědomí o značce. Kampaň, kterou připravil kreativní tým ve složení Martin Pasecký, Ondřej Petržilka a Matúš Kmec pod dohledem account dua Tereza Konášová a Tamara Kučerová, poběží od poloviny února do konce května.

Nový operátor Nordic Telecom v nové kampani z dílny agentury Leo Burnett říká, že věci chce dělat „jednoduše po svém“.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu