Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. ČT24 je nejsledovanější zpravodajská TV v Evropě

Dva ze šesti kanálů České televize se loni staly relativně nejsledovanějšími tematickými stanicemi v Evropě. Vyplývá to z porovnání jejich průměrného podílu na sledovanosti. Žebříčku veřejnoprávních zpravodajských televizí kraluje ČT24 s průměrným podílem na publiku 3,99 procenta. Vede si tak lépe než třeba BBC News s průměrem 1,1 procenta. Největší zájem měli loni diváci o vysílání o brexitu, amerických volbách a krajských volbách v Česku. ČT sport je první mezi evropskými veřejnoprávními sportovními stanicemi. Její průměrný podíl na publiku je 4,6 procenta. Daří se i dětskému programu Déčko, sleduje ho průměrně 27,42 % dětí ve věku od 4 do 12 let. V Evropě je to třetí nejlepší výsledek.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)