10. ČT24 je nejsledovanější zpravodajská TV v Evropě

Dva ze šesti kanálů České televize se loni staly relativně nejsledovanějšími tematickými stanicemi v Evropě. Vyplývá to z porovnání jejich průměrného podílu na sledovanosti. Žebříčku veřejnoprávních zpravodajských televizí kraluje ČT24 s průměrným podílem na publiku 3,99 procenta. Vede si tak lépe než třeba BBC News s průměrem 1,1 procenta. Největší zájem měli loni diváci o vysílání o brexitu, amerických volbách a krajských volbách v Česku. ČT sport je první mezi evropskými veřejnoprávními sportovními stanicemi. Její průměrný podíl na publiku je 4,6 procenta. Daří se i dětskému programu Déčko, sleduje ho průměrně 27,42 % dětí ve věku od 4 do 12 let. V Evropě je to třetí nejlepší výsledek.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk