Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vánoční sledovanost ovládla Česká televize. Nejvíce diváků přilákala pohádka Pravý rytíř

Veřejnoprávní Česká televize nalákala během Vánoc nejvíce diváků. Vyplývá to z peoplemetrového měření Nielsen Admosphere.

Vůbec nejsledovanějšími pořady byly premiérové pohádky. Štědrovečerní pohádku Pravý rytíř si vybralo v průměru 2,7 milionu lidí ve věku od 15 let, měla tak víc než 64procentní podíl na sledovanosti.

Na Štědrý den měly stanice České televize za celý den sledovanost v rámci diváků od 15 let přesahující 52 procent, kanály Novy téměř 23 procent a Primy víc než 11 procent. Prima si podíl udržela, Nově klesl z loňských téměř 27 procent a České televizi se zvýšil ze 45 procent o loňském Štědrém dni. České televizi připadlo hned osm z deseti nejsledovanějších pořadů vysílaných na českých televizních stanicích.

Reklama
MMcite

I na Boží hod se dařilo pořadům České televize. Další premiéru, tentokrát pohádky Slíbená princezna, sledovalo 1,899 milionu diváků starších patnácti let. Podíl stanic České televize na sledovanosti během prvního svátku vánočního byl 41 procent, stanice skupiny Nova dosáhly takřka na 26 procent a skupina Prima oslovila 18 procent diváků.

27. prosince zaujal na ČT1 786 tisíc diváků starších 15 let projev prezidenta Miloše Zemana. 177 000 diváků si jej pustilo na ČT24. Celkem měl projev v ČT podíl na sledovanosti téměř 34 procent a zařadil se na šesté místo nejsledovanějších pořadů dne.

Na Silvestra vedl Karel Šíp

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem silvestrovského večera byla loni Všechnopárty na ČT1, kterou si nenechalo ujít 1,3 milionu diváků starších 15 let. Sledovanost programů ČT na Silvestra dosáhla téměř 35 procent, na kanály Novy se dívalo 28 procent diváků starších 15 let a FTV Prima dosáhla na svých programech podílu 15 procent. Nejsledovanějším pořadem na Primě byla Show Jana Krause se 455 000 diváků.

Na Nový rok nejvíce bodoval film Domácí péče, který v premiéře odvysílala Česká televize. V hlavním vysílacím čase na ČT1 jej zhlédlo téměř 1,7 milionu diváků. Druhá byla pohádka Čertova nevěsta na Nově.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)