Bohuslava Lobotková Dobrý den, proč se ve vašich letácích pro naši Českou republiku neustále objevují modelové „negroidního“ typu? Děkuji prosím za vysvětlující odpověď.
Lidl Česká republika Dobrý den Bohuslavo, jsme v Evropě 21. století, kde spolu soužijí různé rasy. A protože Lidl najdete také po celé Evropě, nevidíme rozdíly. Čím více ze světa totiž poznáte, tím větší toleranci vůči jiným máte. Proto jsou naši modelové ze všech koutů světa.
Petr Andrýsek Skvělá reakce z dílny Lidl Česká republika a všechny palce nahoru do PR týmu za odvahu přes všechny možné procesy takovou odpověď prosadit. Málokterá značka (a málokterý marketingový či za PR zodpovědný člověk) najde odvahu jít proti poblázněnému davu a stojí si ne pouze za svým, ale za obecně a morálně správným názorem (kéž by to platilo i pro politiky).
Jan Brabec Nechápu, proč uklízíte ta zasněžená parkoviště. Bylo tam krásně bílo, teď je tam asfalt černej jak model. Jsem slušný Čech, mám vystudovanou vysokou školu života a pohled na černý asfalt mě uráží.
Jan Badalec Dobrý den, chtěl bych požádat o častější zařazování Afroameričanů do nabídky letáků pro český trh. Je totiž krásně opojný pocit vidět všechny ty vyfrustrované a zakomplexované „slušné Čechy“, jak mohou puknout vzteky.
Katka Hosťovecká Prioritou pro social media specialisty během krize na sockách je omluva zákazníkovi. Zde ale Lidl Česká republika dokázal, že někdy je lepší o zákazníka přijít než se klonit před hloupostí. Myslím, že si Lidl stejně právě získal tisícovky nových.
Jakub Vašek Jednoduchost českých konzumentů boduje. Dnes nebude půl národa spát.