Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Dominik Hašek pokračuje ve výstřední kampani na svůj nápoj Smarty. Ve videu představil novou příchuť a internet se opět dobře bavil.

Smarty – pro ty, kdo milují přírodu Smarty myslivecký a rybářský. Představení nového nápoje Smarty ,,pro všechny, kdo milují přírodu“:-) #Onchrání

Jirka Mudr Jo, petflaška pro milovníky přírody, to dává smysl.

Daniel Ibrahim Úzké zaměření nápoje s českým podtextem se mi líbí, nicméně u mě jste šlápli vedle. Snad příště se Smarty houbařský nebo zabijačkový.

Reklama
MMcite

Lenka Veverková Mám jenom já pocit, že koukám na Českou sodu?

Ondřej Petr Dejte mi dvacet tisíc měsíčně, co nejspíš teď platíte tomu markeťákovi, kterej to má na starost, a konečně získáte zase nějaké zákazníky.

Tomáš Pastorek Další Smarty virální video! Fandím, ať to pijou nejen myslivci a rybáři a příbuzní včelaři, ale i třeba někdo, kdo má na to chuť! PS: To je nějaký záměr, že jsou všechny vaše fotky a videa tak hrozně nekvalitní?

Smarty pro ty, kdo milují přírodu Ahoj Tomáši, díky za podporu. Pevně věříme, že si k němu ,,všichni, kdo milují přírodu“ najdou cestu. S tou kvalitou, vycházíme z finančních a časových možností úzkého týmu. Ale jde nám v první řadě o autentičnost. Tu stavíme na první místo. Něco jiného pak jsou TV, billboardy atp. Ale i tam musí být autentičnost to nejpodstatnější. A díky za zájem.

Jirka Nedvěd Jediný, co je na tom super, je, že Alzák se z toho podělal a radši odletěl na jinou planetu, protože na tohle prej fakt nemá!

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)