Kosmetické značky se společností L’Oréal v čele stále častěji nacházejí způsoby oslovení svých zákaznic v roli rádců prostřednictvím rozšířené reality. Před dvěma lety se ženy mohly nalíčit podle prvních mobilních aplikací, aktuálně francouzský gigant představil ve spolupráci s distributorem elektroniky Withings „chytrý kartáč“ Kérastase. 3D aplikace kosmetických značek jsou podle expertů pro lidi atraktivní, povyšují nákup na zážitek a samozřejmě přinášejí o uživatelích také cenná data.
Vyber odstín a stiskni „koupit“
Obliba a využívání aplikací značek z módní a kosmetické branže podle dat Euromonitoru International narůstají, jednička na globálním trhu, společnost ModiFace, registrovala v roce 2015 přes 30 milionů stažených mobilních aplikací. Britský Cosmopolitan hodnotil v loňském roce celkem 12 kosmetických aplikací, ze známých značek mezi nimi byly Sephora a právě L’Oréal a jeho Makeup Genius. Ten je k dispozici i v české a slovenské verzi a v roce 2014 jej u nás propagovala zpěvačka Celeste Buckingham. Většina aplikací vás také umí navést do e-shopu či umožňuje sdílení na sociálních sítích.
Novinka, digitální kartáč L’Oréalu, se má začít prodávat v létě 2017 přibližně za 200 dolarů. Skrze mobilní aplikaci a zabudovaný mikrofon ve štětinách umožňuje analyzovat stav vašich vlasů a následně vám poradit, jak se o ně starat.
Marketingová podpora virtuálního vizážisty – aplikace Makeup Genius – bodovala na festivalu Cannes Lions 2016 v kategoriích Direct, Mobile a Promo & Activation.
Foto: L’Oréal