L’Oréal věří rozšířené realitě. Po aplikaci pro make-up představuje „digitální hřeben“

Kosmetické značky se společností L’Oréal v čele stále častěji nacházejí způsoby oslovení svých zákaznic v roli rádců prostřednictvím rozšířené reality. Před dvěma lety se ženy mohly nalíčit podle prvních mobilních aplikací, aktuálně francouzský gigant představil ve spolupráci s distributorem elektroniky Withings „chytrý kartáč“ Kérastase. 3D aplikace kosmetických značek jsou podle expertů pro lidi atraktivní, povyšují nákup na zážitek a samozřejmě přinášejí o uživatelích také cenná data.

Vyber odstín a stiskni „koupit“

Obliba a využívání aplikací značek z módní a kosmetické branže podle dat Euromonitoru International narůstají, jednička na globálním trhu, společnost ModiFace, registrovala v roce 2015 přes 30 milionů stažených mobilních aplikací. Britský Cosmopolitan hodnotil v loňském roce celkem 12 kosmetických aplikací, ze známých značek mezi nimi byly Sephora a právě L’Oréal a jeho Makeup Genius. Ten je k dispozici i v české a slovenské verzi a v roce 2014 jej u nás propagovala zpěvačka Celeste Buckingham. Většina aplikací vás také umí navést do e-shopu či umožňuje sdílení na sociálních sítích.

Novinka, digitální kartáč L’Oréalu, se má začít prodávat v létě 2017 přibližně za 200 dolarů. Skrze mobilní aplikaci a zabudovaný mikrofon ve štětinách umožňuje analyzovat stav vašich vlasů a následně vám poradit, jak se o ně starat.

Marketingová podpora virtuálního vizážisty – aplikace Makeup Genius – bodovala na festivalu Cannes Lions 2016 v kategoriích Direct, Mobile a Promo & Activation.
Foto: L’Oréal

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka