Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hvězdní Sport Speakers mají motivovat při firemních eventech a workshopech

Dva matadoři sportovního marketingu – už 15 let v branži se pohybující Jakub Dlouhý a někdejší šéf komunikace Českého olympijského výboru a fotbalové Slavie Alexandr Kliment – připravili nový projekt, který má „propojit svět sportu a byznysu“. Jmenuje se Sport Speakers a úspěšní čeští sportovci v něm budou předávat své zkušenosti při firemních eventech a společenských příležitostech jako motivační řečníci, ale taky jako účastníci teambuildingů nebo workshopů.

Inspirací pro vznik projektu byly už existující aktivity v zahraničí, zejména v anglicky mluvících zemích. „Firmy tam využívají podobný servis běžně, je to pro ně nejjednodušší cesta, jak kontaktovat sportovce a zapojit je do své akce,“ vysvětluje Jakub Dlouhý s tím, že „k úspěchu ve sportu, byznysu nebo životě vede stejná cesta“, protože „i sportovec se musí vyrovnat s tlakem, mít cíl, poradit si s překážkami a udržet se na vrcholu“.

Podle Alexandra Klimenta projekt nemá představovat novou marketingovou agenturu na zastupování sportovců, ale jen platformu, která „sdružuje výjimečné osobnosti a propojuje je prostřednictvím eventů se světem byznysu“.

Reklama
ČEZ

Odborným patronem projektu je kouč, manažer a motivační řečník Marian Jelínek. A mezi Sport Speakers mají figurovat i olympijští vítězové, konkrétně moderní pětibojař David Svoboda, akrobatický lyžař Aleš Valenta a sportovní střelec David Kostelecký nebo mnohonásobný paralympijský vítěz v cyklistice Jiří Ježek. Dále se v jejich řadách mají objevit dvojnásobná mistryně světa překážkářka Zuzana Hejnová, česko-finská vytrvalkyně Kristiina Mäki, nejlepší český silniční cyklista Roman Kreuziger, ale také propagátor běhu Miloš Škorpil, freediverka Katarina Linczenyiová, triatlonista Jan Čelůstka, badmintonista Petr Koukal, stolní tenistka Iveta Vacenovská, bikerka Tereza Němcová nebo fotbalový trenér Jozef Chovanec.

Sport Spekars ale nemají jen řečnit. Jedním z „pilířů projektu“ má být i tzv. zážitek se sportovcem, v jehož rámci si účastníci vyzkouší daný sport pod vedením osobností, které jsou v něm nejlepší.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)