Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Čeští mileniálové zatím na televizi nezanevřeli. Tráví s ní téměř dvě hodiny denně

Generace Y, anglicky označovaná také jako „millenials“, tráví sledováním televize stále méně času. Pokles sledování televize koreluje se zvyšující se nabídkou služeb placeného videoobsahu. Vyplývá to ze studie, kterou publikovala mediální agentura MEC.

Průměrná denní doba sledování televize u lidí generace Y (mladí lidé ve věku 13-29 let) poklesla v různých zemích střední a východní Evropy o tři až 13 procent. Podobný pokles byl i mezi těmi, kteří uvedli, že se na televizi dívají každý den.

Generace Y se platbě za obsah nebrání

Data za Českou republiku vykazují tříprocentní pokles průměrné denní sledovanosti a jde o pokles z celého regionu nejnižší. Generace Y v ČR tráví denním sledováním televize 101 minut. Z průzkumu VideoTrack polské pobočky MEC vyplynulo, že generace Y tvoří jedinou skupinu diváků, pro kterou je první volbou po příchodu ze školy nebo z práce placený videoobsah. Ostatní skupiny diváků stále preferovaly tradiční televizní kanály.

Reklama
ČEZ

Nejvíce času věnují v regionu střední a východní Evropy televizi zástupci maďarských mileniálů. Nejméně mladí Litevci.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)