Reklama
Megaboard

České YouTube ovládly AquaBabes

Roční vyhodnocení nejúspěšnějších reklamních kampaní na českém YouTube probíhá v souladu s globálními kritérii YouTube Ads Leaderboard. Jedním z požadavků, aby se spot do žebříčku dostal, je vysoká míra organického zhlédnutí videa vůči všem zhlédnutím. „Žebříček Ads Leaderboard potvrdil, že značkám se na YouTube vyplatilo vsadit na humor, animaci, celebrity nebo hudbu,“ komentuje Petr Houzar z českého Googlu. „Ukázalo se také, že délka videa nehraje roli. Stejně úspěšná může být na YouTube 15sekundová i tříminutová reklama. Průměrná délka reklamy v letošním top 10 byla dvě minuty,“ doplňuje Houzar, který má na starost branding a spolupráci s agenturami.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále