České YouTube ovládly AquaBabes

Roční vyhodnocení nejúspěšnějších reklamních kampaní na českém YouTube probíhá v souladu s globálními kritérii YouTube Ads Leaderboard. Jedním z požadavků, aby se spot do žebříčku dostal, je vysoká míra organického zhlédnutí videa vůči všem zhlédnutím. „Žebříček Ads Leaderboard potvrdil, že značkám se na YouTube vyplatilo vsadit na humor, animaci, celebrity nebo hudbu,“ komentuje Petr Houzar z českého Googlu. „Ukázalo se také, že délka videa nehraje roli. Stejně úspěšná může být na YouTube 15sekundová i tříminutová reklama. Průměrná délka reklamy v letošním top 10 byla dvě minuty,“ doplňuje Houzar, který má na starost branding a spolupráci s agenturami.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia