Better: Osm let s Tescomou

Brand Tescomy sílí, pánve jdou na odbyt a specialisté Betteru mají volnou ruku k tomu, aby ukázali, kam až to Tescoma v on-linu dotáhne.

Když brand lidem chutná

Spolupráce s Tescomou patří k nejdéle trvajícím projektům Betteru. Byli jsme tu pro ni ještě předtím, než začala s on-line marketingem, tvořili jsme návrh konceptu jejího e-shopu a kromě správy on-line kampaní jí dnes pomáháme s webovou analytikou (A/B testování, zvyšování konverzního poměru) a optimalizací pro vyhledávače.

Původně jsme každý měsíc fakturovali hodiny, které jsme správou kampaní pro Tescomu strávili. Soustředili jsme se na to, abychom klientovi přivedli co nejvíc objednávek a posílili jeho brand, což se nám dařilo. Těžko byste dnes hledali českou domácnost, ve které by značka Tescoma nerezonovala jako synonymum pořádného kuchyňského náčiní. Kromě brandu vzrostla i vzájemná důvěra Tescomy a Betteru, proto jsme se dohodli, že přistoupíme k hodnotovému modelu odměňování. Místo toho, abychom si nadále účtovali hodiny, nám teď Tescoma platí za přínos.

Z kuchtíka šéfkuchařem

Hodnotový model můžeme přirovnat k vaření: to, že budete každý měsíc deset hodin stát u plotny, z vás nutně neudělá šéfkuchaře. Musíte mít dobrý instinkt, testovat nové přísady a zkoušet zajímavé kombinace. Podle výsledků pak poznáte, že se zlepšujete. Stejnou roli hrají v tomto scénáři naši PPC specialisté, kteří nejsou svázaní hodinami a mají větší prostor k tomu, aby klientovi předložili svůj „majstrštyk“. Sledují novinky, okamžitě je testují a po celou dobu se soustřeďují na výkon kampaní. Motivovaní jsou o to víc, že právě výkon kampaní určuje odměnu, kterou naše agentura dostává.

Systém odměňování na základě hodnoty práce se vyplácí nejen nám, ale především klientovi. Za loňský rok se nám povedlo meziročně snížit podíl nákladů klienta na obratu o 17 procent. Díky lepší motivaci také opakovaně přeplňujeme stanovené cíle a minulý rok jsme Tescomě přivedli o 27 procent víc objednávek než v roce 2015.

Spolupráce s Tescomou dokazuje, že férový a pevný vztah mezi agenturou a klientem vede k lepším výsledkům. Těch bychom samozřejmě nemohli dosáhnout bez otevřenosti a důvěry ze strany klienta, který nám dal prostor k růstu.

Za agenturu Better Martin Kupka, David Bulín a Lenka Tkáčová.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
Agentura roku shortlist