Globální reklamní skupina Publicis bude mít od června nového generálního ředitele. Po třiceti letech z čela firmy odejde Maurice Lévy a předá výkonné kompetence Arthuru Sadounovi. Pětasedmdesátiletý Lévy se pak stane předsedou dozorčí rady. Rodák z Maroka je skutečnou oborovou legendou. Do pařížské centrály nastoupil v roce 1971, nejvyšším manažerem se stal o šestnáct let později. Pod jeho vedením se tržní hodnota reklamního impéria zestonásobila a z původně francouzské firmy vybudoval třetí největší komunikační holding na světě, který dává práci skoro 80 tisícům lidí. V Česku pod skupinu Publicis One patří agentury Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Publicis Praha, Fallon, Zenith, Optimedia, Performics, B2B Group, Starcom a Mediavest.
Maurice Lévy v prohlášení o svém nástupci řekl, že s ním léta úzce spolupracoval, takže ví, že má „inteligenci, energii a zápal“, které reklamní průmysl tolik potřebuje.