Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Heineken pošle šikovné absolventy do světa

Do 6. února se mohou studenti a absolventi VŠ hlásit do globálního programu International Graduate Programme (IGP) společnosti Heineken, který jim umožní získat cenné zkušenosti z řady oborů včetně marketingu. Na vybrané uchazeče čekají tři roční pracovní stáže v různých zemích Evropy, Afriky i Asie. Nejúspěšnější absolventi mohou obsadit i pracovní pozice přímo v centrále Heinekenu v Amsterdamu. „Uchazeči mají na výběr z několika specializací, obchod a marketing je jednou z nich,“ uvedla Kateřina Dáňová z HR oddělení Heinekenu. Podmínkou vstupu do 9. ročníku IGP je dokončení řádného studia do září 2017. Absolventi také nesmí mít víc než dva roky praxe ve specializaci, na kterou se hlásí, a firma vyžaduje minimálně šestiměsíční zkušenost ze zahraničí. „Loni se na specializaci obchod a marketing přihlásilo 5000 uchazečů z celého světa,“ uvedla PR manažerka Heinekenu Jana Pikardová s tím, že do programu zatím nebyl přijat žádný Čech.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)