Do 6. února se mohou studenti a absolventi VŠ hlásit do globálního programu International Graduate Programme (IGP) společnosti Heineken, který jim umožní získat cenné zkušenosti z řady oborů včetně marketingu. Na vybrané uchazeče čekají tři roční pracovní stáže v různých zemích Evropy, Afriky i Asie. Nejúspěšnější absolventi mohou obsadit i pracovní pozice přímo v centrále Heinekenu v Amsterdamu. „Uchazeči mají na výběr z několika specializací, obchod a marketing je jednou z nich,“ uvedla Kateřina Dáňová z HR oddělení Heinekenu. Podmínkou vstupu do 9. ročníku IGP je dokončení řádného studia do září 2017. Absolventi také nesmí mít víc než dva roky praxe ve specializaci, na kterou se hlásí, a firma vyžaduje minimálně šestiměsíční zkušenost ze zahraničí. „Loni se na specializaci obchod a marketing přihlásilo 5000 uchazečů z celého světa,“ uvedla PR manažerka Heinekenu Jana Pikardová s tím, že do programu zatím nebyl přijat žádný Čech.