4. WMC/Grey ulovila Kofolu a kampaň na inovace

Pražská agentura WMC/Grey si v polovině ledna připsala dva úspěchy. Nejprve zvítězila v dílčím tendru nápojové firmy Kofola na imerzivní formáty (plechovky a půllitrové lahve), pak podepsala smlouvu na čtyřletou kampaň pro Jihomoravské inovační centrum. Zakázka podnikatelského inkubátoru má hodnotu 46 milionů korun a týká se projektu Velvet Innovation. Ten má představit jižní Moravu jako české Silicon Valley, tedy místo technických inovací a nápaditých lidí. WMC/Grey v tendru porazila pět konkurenčních agentur. Kromě reklamních spotů se má postarat také o digitální marketing, grafické návrhy a tuzemskou i zahraniční mediální strategii.

Pro Kofolu bude WMC/Grey propagovat plechovky. Nic víc nápojová firma komentovat nechtěla.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk