4. WMC/Grey ulovila Kofolu a kampaň na inovace

Pražská agentura WMC/Grey si v polovině ledna připsala dva úspěchy. Nejprve zvítězila v dílčím tendru nápojové firmy Kofola na imerzivní formáty (plechovky a půllitrové lahve), pak podepsala smlouvu na čtyřletou kampaň pro Jihomoravské inovační centrum. Zakázka podnikatelského inkubátoru má hodnotu 46 milionů korun a týká se projektu Velvet Innovation. Ten má představit jižní Moravu jako české Silicon Valley, tedy místo technických inovací a nápaditých lidí. WMC/Grey v tendru porazila pět konkurenčních agentur. Kromě reklamních spotů se má postarat také o digitální marketing, grafické návrhy a tuzemskou i zahraniční mediální strategii.

Pro Kofolu bude WMC/Grey propagovat plechovky. Nic víc nápojová firma komentovat nechtěla.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC