Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Triky se slevami inspekce v podstatě netrestá

Za loňský rok obdržela Česká obchodní inspekce 1650 podnětů od zákazníků, kteří si stěžovali na klamavé slevy. Ke kontrole a následným trestům ale podle Hospodářských novin z nich využila jen zlomek, přestože řada českých e-shopů v rámci sezonních výprodejů přikrášlovala slevy. Prodejci tak využili nepřesné definice zákonných pojmů, jako je „původní“ cena. Například e-shop Alza.cz lákal nakupující na parfém se slevou 76 procent z původních 2450 korun. Pokud by ale „původní“ cena reálně reflektovala nabídku na trhu, byla by třetinová. E-shopy se obviněním brání tvrzením, že se obvykle jedná o ceny doporučené distributorem nebo výrobcem zboží.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)