Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Lidl čelil na Facebooku rasistickým komentářům

Leták Lidlu vzbudil na sociálních sítích debatu. Některým fanouškům se nelíbil model tmavé pleti, který se v letáku obchodního řetězce objevil. Někteří z nich dokonce vyhrožovali tím, že „kvůli modelům negroidního typu“ přestanou v Lidlu nakupovat. Řetězec, který se o své sociální sítě stará sám, zareagoval okamžitě. V reakci na jeden z komentářů uvedl: „Žijeme v Evropě v 21. století, kde spolu soužijí různé rasy. A protože Lidl najdete také po celé Evropě, nevidíme rozdíly.“ Podle vyjádření Lidlu se s takovou mírou rasismu zatím společnost nesetkala. Kauzy využily i další firmy. Alza nabízela album Karla Černocha za jednu korunu. Bezmála třicet tisíc reakcí získal na Facebooku post Jägermeisteru s „černým panákem“ destilátu.

Model tmavé pleti pobouřil některé zákazníky řetězce Lidl. S takovou mírou rasismu se prý německý obchodní řetězec v Česku zatím nesetkal.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)